De perfekta shortsen

Jag har under säkert ett år letat efter de perfekta jeansshortsen. De skulle vara ljusa, slitna och ha fickor som hänger ner. De skulle inte vara upprullade utan mer "avklippta" om ni förstår vad jag menar, samt sitta som en smäck såklart. Hitade ett par på H&Ms hemsida som var helt perfekta! Men självklart tog de slut direkt i både affär och webbshopp. Men Ack den som ger sig. varje dag kikade jag in på H&Ms hemsida och en dag fanns de åter i lager! Klickade genast hem dem, och de va lika underbara på riktigt som på bild. Tyvärr fanns det ett problem. De satt sjukt konstigt över rumpan! I vanliga fall har jag alltid 34 i byxor och alla kläder och vet att det alltid passar, men inte den här gången. Antar att jakten efter de perfekta shortsen får fortsätta. Såhär fina var de i alla fall. va nära på att behålla dem för att ha kvar och titta på. Så fina tyckte jag de va. Men det kändes lite väl patetiskt.




Kommentarer
Postat av: Virginia

De var riktigt snygga! :)



Sv: Jaa man blir aldrig för gammal för Disney! I LOVE IT! :D Haha Törnrosa spelade jag som en teateruppsättning en gång ^^ Super bra!

2010-07-24 @ 21:44:21
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0