Idag blir en bra dag

God Morgon! Idag känner jag på mig att det kommer att bli en sån där bra dag. Först njuta av sovmorgon för en gångs skull, sen göra mig fin och möta tjejerna för en fika på vårt nya stammishak (älskar att ha ett stammishak känns vänner. Vi har hittat vårt Central perk) Sen hem och vänta på att möta upp pojkvännen för att laga middag tillsammans för att sedan ha filmmys och få somna i hans famn. Idag kommer att bli en bra dag, idag är en sån dag jag lever för. Vänner, pojkvän och ha kul. Det är livet. Dessutom vet jag att fredag kommer att bli bra eftersom jag får vakna upp i älsklings armar.


bild lånad


Kommentarer
Postat av: Emilia

stammishak är så underbart! att dte alltid är ngn som vet vem man är när man kommer in. Mysigt!

2010-07-22 @ 16:54:10
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: grey

Precis! Tyvärr va vårt stammishak väldigt varmt igå men de funkade ändå. Och är värt det för den underbara kladdkakan!

2010-07-23 @ 13:43:22
URL: http://grey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0