Kyssvänliga läppar

Många tjejer med mig gillar säkert läppglans. Personligen tycker jag inte om att ha på så mycket på läpparna. Men att få en gnutta färg och glans är ingenting jag tackar nej till, speciellt inte när jag vill vara fin. Däremot har jag inte använt läppglans på väldigt länge, då varje gång jag ”gör mig fin” brukar det innefatta tillfällen då min pojkvän är närvarande. Jag känner mig nästan taskig att ha läppglans då, eftersom jag vet att han kommer få allt på sig när vi pussas. Men värst av allt, han kommer få den äckliga smaken av läppglans. Nu har jag dock hittat lösningen på mitt problem, Hawaiian Tropics läppglans med solskyddsfaktor. Det är inte bara perfekt för att skydda läpparna från att bli torra i solen, utan det smakar även supergott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0