Lämnad med mina tankar

Jag är 19 år gammal och har aldrig varit ensam hemma en hel natt. Jag tycker inte om att vara ensam hemma. När jag är ensam hemma för länge känner jag mig ensam, lämnad och rädd. Dessutom är det inte bra att lämna mig ensam hemma med mina tankar för mycket. Då börjar jag tänka på allt jag borde gjort annorlunda, varför just jag har blivit drabbad och saker som gör mig ledsen. När jag är ensam förlänge plågar jag mig själv genom att läsa de där smsen jag sparat i mobilen för just sånna här tillfällen, för att göra illa mig själv psykigt. Jag vet inte varför jag gör det, men jag gör det ändå. Därför gillar jag inte att vara ensam hemma. Vill inte plåga mig själv och jag gillar att umgås. Gillar att skratta tillsammans, gråta tillsammans och leva tillsammans. Jag är ett sällskapsdjur helt enkelt, som en hund. Lämna mig inte ensam hemma för länge, det fungerar inte.


bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0