Nageltjej

Naglar har alltid varit min grej. Redan när jag va liten beundrade jag mammas naglar, dom var långa och fina. Älskade att känna på dom och önskade jag också kunde ha långa naglar. Åren gick och jag fortsatte beundra dem och önskade jag hade lika dana, men visste att det aldrig skulle gå. Jag rev konstant på alla naglar jag hade. Men en dag i sexan bestämde jag mig, jag skulle spara ut! Så jag satte kravet på mig själv att böta 100 kronor för varje nagel jag rev. Efter det har jag inte rivit en nagel till (jag är sjuuuukt snål ibland haha). Sne dess har jag alltid varit nageltjejen, och jag fullkomligt älskar nagellack. Byter färg en gång i veckan säkert och köper nya nagellack hela tiden. Tycker det är roligt att hålla på med naglarna helt enkelt.
Till en början hade jag alldeles för långa naglar. Blir äcklad när jag ser bilder på dom såhär i efterhand. NU är dom rellativt korta men fortfarande längre än normalt och jag trivs jättebra. Jag är helt enkelt nageltjejen.



Mina naglar just nu


Kommentarer
Postat av: Keela



sv: Ja det var ju lite tråkigt.. Jag har haft 3 sen jag var 15 så det är över 5 år och jag har aldrig haft några problem :)

2010-07-23 @ 13:43:41
URL: http://keelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0