Obsessed

Ibland blir jag besatt av en tankte. Kan vara angående något som nyss hänt, ett klädesplagg jag sett, eller en frisyr jag vill ha. Just nu handlar det om det sistnämda, en frisyr jag vill ha. Just nu har jag långt blont hår med en lång snelugg. Tanken jag nu inte kan släppa (sorligt nog inte ens i mina drömmar) är hurvidare jag ska klippa lugg eller inte. Vore kul med en förändring även hårmässigt. Plus att håret är något jag byter både hårfärg och frisyr på relativt ofta så varför inte pröva kanske blir skitsnyggt? Skulle nog i så fall vilja ha ha en lugg i stil med något likt Nicole. Får helt enkelt diskutera detta med frisören!


Kommentarer
Postat av: johanna

satsa på lugg tycker jag! är sjukt snyggt och en lugg växer ut relativt snabbt om man inte trivs med den :)

2010-07-19 @ 01:21:27
URL: http://jonsies.devote.se
Postat av: Anna

lugg är det första jag skaffat när jag fått löshår i mitt aningens för korta hår av frisören :) det är supersnyggt ! och btw, allt på den människan är ju snyggt hursomhelslt, älska nicole !

2010-07-22 @ 03:32:20
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0