Våga bära klack

Jag har bestämt mig, jag ska våga bära klack! jag och säkert många med mig har flera par underbara klackar som man bär alldeles för sällan. Varför? Jo för man är rädd! Rädd för att bli för lång, rädd för ont i fötterna, rädd för att gå fult, eller rädd för vad folk ska tycka. Men jag har bestämt mig, jag ska våga bära klack! Varför ska jag bry mig om att jag blir 180, det är snyggt att vara lång! Varför ska jag vara rädd för att få ont i fötterna, jag kan ha extraskor med mig. Varför ska jag va rädd för att gå fult, så länge jag känner mig snygg är det huvudsaker. Varför ska jag bry mig om vad folk tycker när allt jag behöver bry mig om är vad jag själv tycker. Jag ska sluta bry mig så mycket om andra, och bry mig om mig själv.
Jag ska våga bära klack, och jag ska våga vara jag!


Kommentarer
Postat av: evve

s: ellerhur? så rätt :D den bästa relationen borde ju vara den man har till sig själv egentligen :)

2010-07-24 @ 14:39:09
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Harvey Adams

Ett tips vore då att börja med mindre klackar, inte bara starta genom med 10 cm direkt. Sedan kan man köpa skor med högre klackar efter hand när man har vant sig vid de nya skorna.

2010-07-25 @ 19:25:14
URL: http://arschkatzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0